Hurá do města, sraz „U Slunce“

Jitka Holcová – Zdravím duše spřízněné. Tento týden máme v plánu s klienty dvě akcičky. Nákupy zítra jsou už asi OK – jede 7 klientů a počítám s Líbou F., paní Hornychovou, Jitkou Š., Markétou od nás, Soňou V., a pomůže i Zdenda tak by to mohlo stačit, ne? Zabukuju místa U Slunce
Jana Štěpánová – Bohužel tentokrát ne, máme odpoledne příjem dětí , ale budu shánět.
Jitka Holcová – Děkuji za včerejší nákupy Děkuji Líbě Flečkové, paní Hornychové, Jitce Šlemrové, paní Soně Vachkové, naší Markétce i Lukášovi, který nakonec jel:-)
Vypnutí elektřiny snad nepokazilo dobré zážitky z nákupů
Jitka Holcová – Ještě se vracím k nákupům. Včera byl nějaký nepodařený den. Ještě jsem se nesetkala s připomínkami klientů. Mohu přetlumočit pocity klientů? Neochota, nervozita, netaktnost. Mrzí mě to sem psát, nevymyslela jsem si to.
Lenka Prajzlerová – nemůžu uvěřit, že je na akci takový negativní ohlas. Všichni zúčastnění dobrovolníci jsou zkušení v doprovodech. Angažují se dlouhodobě a zatím vždy k plné spokojenosti klientů. Nejspíš by měla Katka K. – koordinátorka s klienty promluvit, v čem a kde se stala chyba. V nejbližší době se bude konat schůze dobrovolníků a na té by se měla tato situace probrat. Nic není černobílé, že by se 6 lidí – zkušených doprovodů chovalo tak nemožně je pro mě nepředstavitelné.
Jitka Holcová – Nevím, jak jsem koupila, tak předávám. Probíraly to klientky i na rehabilitaci a tak jsem s nimi promluvila a taky jsem se divila…Snažím se vžít do klientky na vozíku, když musí poslouchat cizí hovory…a jedna klienta si už netroufla říct svému doprovodu, že by ještě ráda do lékárny…Neberme to tragicky, každý není každý den naladěn. Myslím to oboustranně. Byla to určitě výjimka a bude zas dobře
Jana Štěpánová – Ten den nešel proud a hodně obchodů na náměstí bylo zavřených a tak si myslím, že zavládla určitá nervozita a pak stačí málo ?!…..Už se to nedá vrátit, ale i dobrovolníci jsou jen lidi a kolikrát doslova“ potíme krev „, abychom sehnali vše co je na seznamu a většinou ještě s požadavkem co nejlevněji. Děláme to rádi, děláme to dobrovolně a moc doufám, že to tak bude i nadále k oboustranné spokojenosti
Lenka Prajzlerová – chápu, že třeba 1 nebo 2 klienti nejsou spokojený, zaráží mě, že se selhalo všech 6 doprovodů. Škoda Jitko, že nepřijdeš na schůzi – vyjasnilo by se tam Hurá do města. K tomu problému poslední poznámku a už se k němu nebudu vracet. Potkala jsem Soňu (nevím jestli se jedná o ni ale asi ano) říkala že její klientka byla nespokojená už z principu. Nadávaly i s kamarádkou (tu měla Líba F.) na vše včetně personálu DSJ. Nakupovat nechtěly u Vietnamců, což je ve Dvoře problém. V Kauflandu koupily mimo jiné balík minerálek (obě víme jak jsou těžké), takže než vystoupaly kopec do města byly Soňa a Líba pěkně udřené. Nabídly se, že do lékárny jedna z nich skočí aby tam nemusely vláčet vozík, což klientky odmítly, že si poradí jinak. Soňa mě ujistila a jak ji znám mnoho let tak ji věřím, že dělaly s Líbou vše proto aby byly klientky spokojené, což bylo při negativním myšlení klientek opravdu těžké.
Doprovody nejsou žádná procházka růžovým sadem – měla by jsi si to vyzkoušet a mít nějakého klienta, který má třeba nevhodný vozík (malá kolečka – na kočičí dlažbu ve městě úžasná záležitost), neumí řídit el. vozík (ideální na úzké chodníky a malé prostory v obchodech), není připoután na vozíku a sjíždí z něj (dobré pro zvýšení kondice doprovodu) – to jsou jenom základní problémy na které jsem si momentálně vzpomněla.