„Jak zacházet s klienty“ DSJ Žireč

Lenka Prajzlerová – Dnes jsme se zúčastnili školení v DSJ, jak jednat s klienty. Dověděli jsme se hodně užitečných rad. Škoda, že této příležitosti využilo tak málo dobrovolníků. Děkujeme Bohunce a Jitce z DSJ že nám věnovali svůj čas.
Katka K reaguje – I když jsem musela odejít dřív, moc se mi posezení s Bohunkou i Jitkou líbilo. Děkuju.
Jana Štěpánová – Přidávám se k děkování, bylo to perfektní
Josef – Děkuji velmi za užitečné školení. Velmi se mi líbilo a opět jsem se něco nového dozvěděl. Jen tak dál.
Jitka Holcová – Také Vás zdravím a děkuji za Váš zájem a účast. Školení se mi také líbilo. Jen jste si nemuseli dělat škodu se mnou – já na tom neměla žádné zásluhy a tak moc díky za kytičku
l.flečková – Dodatečně se omlouvám za neúčast. Byla jsem několik dní bez auta a dostat se 2x během jednoho dne (ráno jsem obíhala doktory) autobusem je docela časově náročné… L.